Tuesday, May 1, 2012

Kenali SB 4

Sesapa yang ader gambar mamat yang dalam bulatan merah nih dalan keadaan mukanya jelas kelihatan, gua harap dapat postkan kat mana-mana site dalam Internet... Gua nak tau nombor anggota dier dan jugak kat balai mana dier bertugas...



Dier nih didapati melakukan beberapa provokasi melampau dengan cara menyamar sebagai peserta BERSIH 3.0.


Sila camkan pakaian dan topi besbol SuperMan dier didalam stok gambar korang... Dan gua paling pasti dier akan berada bersama dengan budak baju putih berbeg oren sebelah dier sepanjang masa....

TAMBAHAN: Gua akan publishkan beberapa lagi gambar untuk lu orang kenalpasti.... bagi skit masa kat gua... okeh..

Oh yer... KPN khabarnya sudah mengarahkan untuk mencari penghasut dan pencetus provokasi.... hahaha.. So .. gua dan kengkawan lain pon samer gak sedang dari itu penghasut dan pencetus provokasi... hahaha... Jadi... senang la skit... kiter samer-samer cari aaa... hahahaha


No comments:

Post a Comment